Villa Granliden - och livet i det vita huset med svart tak

torsdag 30 oktober 2014

Bus eller godis?

Dags att fira halloween, både på dagis och på hemmaplan. Igår bakade vi halloweengodis med härligaste grannarna och idag var det ett jätteläskigt skelett som skuttade iväg till dagis i kylan. Härligt hur vi ärver amerikanska traditioner. 


'







Upplagd av Unknown kl. 11:02
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2015 (32)
    • ►  april (5)
    • ►  mars (9)
    • ►  februari (10)
    • ►  januari (8)
  • ▼  2014 (76)
    • ►  december (7)
    • ►  november (13)
    • ▼  oktober (20)
      • Bus eller godis?
      • Inlagd på BB
      • Mina grabbar!
      • Häng med päronen!
      • Sa han att han var pensionerad?
      • I väntan på... vadå?
      • Mysdag med maken
      • Sammandragningarna från helvetet!
      • Vilken bebis kommer först?
      • Kanelbullemilkshake
      • Lindeberg bageri och konditori
      • En mammaledig sjukstuga.
      • Att bli bjuden på mat...
      • Min hjälpreda i köket
      • Slutjobbat för ett tag...
      • Snygga familjen!
      • Vilken söndag!
      • Jakten på det perfekta frukostbrödet
      • Underbara Barn
      • Vändningsförsök
    • ►  september (10)
    • ►  augusti (9)
    • ►  juli (17)
Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.