Bus eller godis?
Dags att fira halloween, både på dagis och på hemmaplan. Igår bakade vi halloweengodis med härligaste grannarna och idag var det ett jätteläskigt skelett som skuttade iväg till dagis i kylan. Härligt hur vi ärver amerikanska traditioner.
'
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar