På mässan kunde vi föräldrar handla såväl kläder som barnarktiklar medan barnen fick prova på skojiga aktiviteter av olika slag. Efter mässan tog vi en tur till Nacka Forum, firade helgen med hamburgare på Burger King och handlade finfina skor. En riktig kvalitetsdag med min guldklimp :).
lördag 4 oktober 2014
Underbara Barn
Mässlördag idag. Då Nicke spelar årlig golftävling med killkompisarna begav sig jag och Fabian till Älvsjö och mässan Underbara Barn. En mässa för barn upp till 6 år och deras föräldrar. Bortsett från att kön till parkeringsautomaten var oändligt lång och tog nästan en timme blev det en jättekul dag på alla sätt.
På mässan kunde vi föräldrar handla såväl kläder som barnarktiklar medan barnen fick prova på skojiga aktiviteter av olika slag. Efter mässan tog vi en tur till Nacka Forum, firade helgen med hamburgare på Burger King och handlade finfina skor. En riktig kvalitetsdag med min guldklimp :).
På mässan kunde vi föräldrar handla såväl kläder som barnarktiklar medan barnen fick prova på skojiga aktiviteter av olika slag. Efter mässan tog vi en tur till Nacka Forum, firade helgen med hamburgare på Burger King och handlade finfina skor. En riktig kvalitetsdag med min guldklimp :).
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar