Jag går in på hemsidan varje dag och tittar just nu. När ska de öppna egentligen? Mitten av oktober... är inte det idag? Jaja. Jag får väl hålla ut några dagar till. Sen ska det fikas. Som vi har saknat ett riktigt bra bageri/konditori på hemmaplan.
Kommer garanterat att föreslå "after barndansfika" snart också. Hört att det ska vara barnvänligt. Det gillas.

Håller med dig, heeelt underbart att det ska öppna! Äntligen kommer något lite fräscht och exklusivt till omringe! Kan även tipsa om att Eddys sunkiga pizzabar håller på att förvandlas till en schysst sushi… Inte illa! :)
SvaraRaderaÅ den sushin måste testas. Blir mycket fika för oss under ledigheten :)
SvaraRadera