Mysig och god croissantfrukost hemma hos mamma följdes av den veckovisa barndansen. Var vi inte på barndans precis...? Veckorna springer iväg just nu.
Efter barndansen träffades vi alla hemma hos Nina, Markus och Leon för ännu mer mat. Närmare betämt en supergod polsk gulasch och efterföljande hembakta kanelbullar. Dagens andra bakverk.... (oops) . Som avslutning körde barnen och Nicke en riktig dansuppvisning. Vilken show!
Vi hann hem och vila lite innan det var dags för söndagmiddag hemma hos pappa. Urgoda delicie (måste göra själv snart) och hör och häpna dagens tredje bakverk. Toscakaka :). Behöver jag säga att jag är mätt? Tur att det inte syns om magen sväller lite :).
Imorgon är det detox som gäller. Men vilken njutardag det blev :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar