lördag 1 november 2014

Alla helgona-fika, en palsternackskaka

Idag firar vi alla helgons dag med riktigt finfika. Familjen vaknade redan kl 06 och då satte jag och Fabbe igång med baket. En palesternackskaka står på menyn. Låter kanske konstigt, men konceptet är egentligen precis detsamma som en morotskaka fast med palsternackor och en topping med apelsin, cocos och solroskärnor. Ska bli spännande att se vad juryn tycker :). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar