Utflykt till stan är en perfekt aktivitet när man VAB:ar ickesjuk son och samtidigt vill få tiden att gå på hemmaplan. Åka buss, t-bana och att få köpa yoghurtglass i Gallerian är dessutom extra vardagslyx när man är 3 år. Lyx för mamma blir det när man får träffa sin goa vän Anna Cecilia och fullkomligt grotta ner sig i gravid- och bebisprat. Anna Cecilia och Diegos bebis är beräknad till nu på lördag. Det vill säga ungefär två veckor före oss. Dock är hon förstagångsföderska så statistiskt bör hon gå över tiden. Tänk, vi kanske föder på samma dag? Ska bli spännande att se.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar