Villa Granliden - och livet i det vita huset med svart tak

tisdag 14 oktober 2014

Kanelbullemilkshake

Hur underligt låter det? Väldigt... jag vet. Men oj så gott. 

2 dl mjölk, 250 gram vaniljglass, 1 överbliven kanelbulle. Kör i allt i mixern. Njut! Sa jag att att jag var gravid? Och nej... jag drack inte upp båda två... 







Upplagd av Unknown kl. 09:41
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2015 (32)
    • ►  april (5)
    • ►  mars (9)
    • ►  februari (10)
    • ►  januari (8)
  • ▼  2014 (76)
    • ►  december (7)
    • ►  november (13)
    • ▼  oktober (20)
      • Bus eller godis?
      • Inlagd på BB
      • Mina grabbar!
      • Häng med päronen!
      • Sa han att han var pensionerad?
      • I väntan på... vadå?
      • Mysdag med maken
      • Sammandragningarna från helvetet!
      • Vilken bebis kommer först?
      • Kanelbullemilkshake
      • Lindeberg bageri och konditori
      • En mammaledig sjukstuga.
      • Att bli bjuden på mat...
      • Min hjälpreda i köket
      • Slutjobbat för ett tag...
      • Snygga familjen!
      • Vilken söndag!
      • Jakten på det perfekta frukostbrödet
      • Underbara Barn
      • Vändningsförsök
    • ►  september (10)
    • ►  augusti (9)
    • ►  juli (17)
Temat Häftigt Ab. Använder Blogger.