Vilken härlig söndag vi fick! Barndansen utan mamma eller pappa rullar på för fullt och igår fick vi även avsluta med en mysig "after dans" med föräldragruppen. Fullt ös på Barnkulan, mat för de små och fika för de stora.
Nicke begav sig därefter till söndagens fotbollsmatch i Solna och jag fick tid att ägna mig åt veckans stryktvätt framför brasan halva eftermiddagen. Låter helt klart tråkigare än vad det är. Jag älskar att stryka.
Bättre sent än aldrig avslutade vi sedan söndagen i mexikanskt tema med en riktig skåprensarmiddag. Ingen dålig söndag inte!
Haha Pierre och morsorna :) härligt!
SvaraRadera