Istället för en lång beskrivning av en låååång latensfas (har lärt mig allt om denna under dessa dagar) njuter jag av bilder på mina finaste killar. Dessa busfrön har jag fått äran att busa, mysa och leka med under helgen. Jag älskar er!
söndag 26 oktober 2014
Mina grabbar!
Orkar inte ens sammanfatta de senaste dagarna. Gör istället summeringen att jag känt mig som en chipspåse gör när någon slänger den på marken och trampar på den. Typ. Men efter flera dagars värkar dag och natt fick jag äntligen sova inatt och det känns nu som att livet kommit tillbaka.
Istället för en lång beskrivning av en låååång latensfas (har lärt mig allt om denna under dessa dagar) njuter jag av bilder på mina finaste killar. Dessa busfrön har jag fått äran att busa, mysa och leka med under helgen. Jag älskar er!
Istället för en lång beskrivning av en låååång latensfas (har lärt mig allt om denna under dessa dagar) njuter jag av bilder på mina finaste killar. Dessa busfrön har jag fått äran att busa, mysa och leka med under helgen. Jag älskar er!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar