Igår fick jag äran att hänga med mina päron - alla tre!. Inte tillsammans men på tu man hand. Regnet öste ner under gårdagen men jag tog bilen för en kaffe och lite shopping nere på Skepparholmen med mamma. Otroligt lyxigt att ha en arbetsplats med så fin utsikt. När bebis kommit och jag och Nicke kan ta en kväll/natt på tu man hand ska vi boka in oss där för spa och middag. Var otroligt mysigt förra gången, trots att brandlarmet gick mitt i natten och vi blev tvugna att utrymma lokalerna :). Det var den nattens sömn :). Kanske måste boka in tjejerna i mammagruppen också...? Ja det gör jag :)
Efter kaffet och mammamyset blev det lunch med pappa och Brittis på Erssons i Sickla. Härligt att få bli bortskämd och bjuden på supersmarrig fiskgryta. Precis vad jag behövde. Har konstigt nog inte varit på Erssons tidigare trots alla besök i Sickla. Men riktigt bra lunch och trevlig miljö måste jag säga.
Idag är det inte mycket på agendan. Lugnt och skönt. Kanske orkar jag rensa garderoben eller ta tag i stryktvätten på sin höjd. Framtiden får utvisa... Men först kaffe.
JA! Vi kommer till Skepparholmen!!
SvaraRaderaJa va härligt
SvaraRadera