Jaha, igår var då sista jobbdagen för ett tag framöver. Eller i alla fall nästan... Ska in på ett par möten i nästa vecka men annars är det ledighet som gäller. Känns jättekonstigt faktiskt. Att vara ledig tillsammans med en bebis känns helt naturligt men att vara ledig för att bara vara med mig själv är annorlunda. Antar att jag kommer in i det efter några dagar, men tanken känns en aning främmande.
För att lämna ett gott intryck på jobbet sådär sista dagen passade jag på att bjuda på hembakat. Äppelcupkakes med kanelfrosting och till detta vår finfina äppelmust. Mer närproducerat än så blir det inte. Kollegorna åt och njöt av vad jag kunde döma :).
Veckans sista dag slutade även med ett litet minifirande av Brittis födelsedag och en suppersmarrig limetårta. Vi firar mer på söndag men då morfar passat på att hämta sonen på dagis passade vi på att gratulera på den verkliga dagen också. Man kan inte fira för mycket :).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar