Första lediga dagen firades sedan med världens finaste vän. Älskade Lotta drog ut det trötta preggot på stan och bjöd på middag och tjejprat. Oj vad jag har saknat både det och denna människa. Snart ska vi svänga våra lurviga också, så fort bebis tittat ut.
Nu lämnar vi dock gårdagen och fokuserar på dagens sjukstuga. Dryga 38 graders feber hade lilleman i natt. Blir med andra ord till att vara hemma och mysa idag. Just nu verkar han må toppen men vi tar det lugnt på hemmaplan idag. Gos i sängen och långfrukost ska vi unna oss nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar