söndag 27 juli 2014

Matjesill och fiskeutbildning vid Boo Brygga.

Kvällarna blir aldrig svala just nu. Vilket semesterväder vi har fått. En dag har det regnat hittills under ledigheten och då satt vi i en bil mot Skåne. Vilken tajming. För att svalka oss och samtidigt byta terassen mot en annan middagsmiljö tog vi igår bubblan ner till Boo Brygga. Med i middagskorgen hade vi matjesill, potatis, ost och smör. Och så fiskespöna såklart. Tyvärr hade vi ingen fiskelycka denna kväll (kanske för tidigt eller för varmt i vattnet). Men istället fick vi se Nicke bada i vattnet med kläderna på. Vad gör man inte för att skoja med Fabian :-)?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar