Kvällarna blir aldrig svala just nu. Vilket semesterväder vi har fått. En dag har det regnat hittills under ledigheten och då satt vi i en bil mot Skåne. Vilken tajming. För att svalka oss och samtidigt byta terassen mot en annan middagsmiljö tog vi igår bubblan ner till Boo Brygga. Med i middagskorgen hade vi matjesill, potatis, ost och smör. Och så fiskespöna såklart. Tyvärr hade vi ingen fiskelycka denna kväll (kanske för tidigt eller för varmt i vattnet). Men istället fick vi se Nicke bada i vattnet med kläderna på. Vad gör man inte för att skoja med Fabian :-)?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar