söndag 13 juli 2014

Goa grannar

Bra grannar är viktigt att ha. Vi har några som är hur goa som helst. Fabian har saknat sina kompisar mycket efter att ha varit utan dem hela förra veckan. Men inatt kom de hem igen och barnen lekte som tokar hela eftermiddagen. Vi avslutade dagen med lite häng på vår terass. Kall dryck och snacks till både stora och små. En dag fick de leka i alla fall. Imorgon åker vi mot nya semesteräventyr söderut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar