söndag 20 juli 2014

Falsterbo

Fabian är en riktigt försekommen kille. Efter många dagar med sina föräldrar och farfar började Fabbe sakna sina kompisar. "Mamma jag har ingen att leka med" sa han till mig när han vaknade på morgonen. Usch vad ont det gör i mammahjärtat då. Men väl på stranden löste Fabbe problemet själv. Helt orädd gick han fram till två pojkar som lekte på stranden. "Hej, jag är ensam, får jag vara med er", sa han till pojkarna, och visst fick han det. Underbara unge, vad bra du är. 

Sista dagen nere hos farfar tillbringades nere på näset, i både Falsterbo och Skanör. Sommarparadis för både stora och små. Lunch på Kust café och glass på det italienska stället da Aldo innan vi avslutade med en skön promenad nere i hamnen. Nu mot nästa äventyr på Woodlands Country Club utanför Örkeljunga. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar