Det är många traditionsenliga utflykter som ska klämmas in uppe i Norrland. Våfflor på Hembygdsgården, Modehuset i Lögdeå, en tur till stan, båtutflykter med fiske och fika på café UH. Och inte nog med det hann vi få till både en egen golfrunda på tu man hand. Inte illa. Men den stora bedriften stod ändå Nicke för då han (äntligen :)) hade fiskelycka. En gädda på sisådär ett och ett halvt kilo fick följa med hem. Panerades sedan och las i pannan. Till och med kräsna finsmakaren morfar provade och jag tror att fisken gick hem hos honom också.
Bilder kommer här. Många lånade från morfars kamera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar