fredag 11 juli 2014

Semestern har börjat

En vecka har gått av den totalt fem veckor långa ledigheten. Den första veckan har spenderats på hemmaplan och jag kan erkänna att jag till en början undrade hur vi skulle kunna sysselsätta oss utan några som helst inplanerade aktiviteter. Men med facit i hand kan jag garantera att det har gått alldeles utmärkt. Vi har varvat nyttogöromål såsom trädklippning och husmålning med avslapnande badutflykter till Bagarsjön, goda luncher och vila. Jag känner mig redan lugnare, mer harmonisk och faktisktt aningen mer solbränd än för en vecka sedan. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar