Idag har vi ägnat oss åt skånsk sightseeing på såväl Bosse-Ohlsson som i Skanör och Falsterbo. Vi har dessutom hunnit mata farfars hästar med hembakt knäcke, äpplen och havrefras. Imorgon gör vi en tur till Köpenhamn. Dansk fotbollströja utlovad till lilleman.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar