fredag 11 juli 2014

Dags att ta upp bloggandet!

När Fabian föddes bloggade jag flitigt om hans utveckling, om det nya livet som mamma och om alla våra upptåg om dagarna. Den här gången vill jag inte vara sämre. Jag har längtat efter ett forum för dokumentation om vad som händer i vårt liv, om vårt (snart våra) barn och nu börjar vi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar