Vilket ställe! Drömmer mig bort till nästa sommar. Jag och barnen myser vid poolen, god lunch på terassen, golf med goda vänner. Och allt detta för en rimlig summa pengar. Tänk om vi kunde få ihop det på riktigt. Nåväl. Idag var vi i alla fall och rekade denna potentiella medlemsklubb och testade deras driving range. Fabian slog längst som vanligt... såklart :-).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar