söndag 7 september 2014

Kvalitetstid - börjat boa på riktigt!

Jag har börjat boa på riktigt, Något hände för någon vecka sedan och mitt fokus flyttades inåt. Vaggan står nu på sina plats i sovrummet bäddad och klar så nu kan lillasyster komma. Eller ja... några veckor till behöver hon förstås växa men jag känner mig ganska redo. Kroppen skriker efter att få komma tillbaka till sitt vanliga jag igen... och jag också i ärlighetens namn. 

Vi har laddat med familjemys de senaste två helgerna. Njutit av två sensommarhelger i skogen med svamplock och fika. Moster har varit här och vi har varit på skärgårdsutflykt i Björkvik. Otroligt mysigt alltihopa. Jag fullkomligt suger i mig  av kvalitetstiden med min fina familj. 

En liten bildkavalkad kommer här. Med dessa i åtanke laddar vi för en ny jobbvecka! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar