fredag 26 september 2014

Morgonstund har guld i mund

När solen lyser med sin frånvaro, magen värker och "att-göra-listan" på jobbet är alldeles för lång får man ta tillfället i akt och njuta av de små stunderna. Att äta mysfrukost på stan med snygg man är precis en sådan stund. Något extra som värmer själen. Efter den boosten känner jag mig mer laddad att köra sista dagen på arbetsveckan. Lycklig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar