För att inte glömma bort kommer vi att föreviga hela byggprocessen. Det är alltid kul att kolla på för- och efterbilder tycker jag. Har därför gått runt och fotograferat en hel del nu innan då minnet har en tendens att blekna med tiden.
Och så här ser alltså vårt fina lilla hus ut just nu. Med den plan vi har i åtanke just nu kommer det att vara en dörr istället för ett fönster från vardagsrummet framöver och en terass nedanför. Tror det kommer att bli jättefint. men som sagt, fortsättning följer.
Bjuder även på en selfie. Så här ser jag ut just nu. Fredag och trött men med nytt läppstift :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar