söndag 28 september 2014

En helg i hemmets lugna vrå

Har njutit av en lugn helg på hemmaplan. Efter en ganska krävande vecka på jobbet hade grabbarna tappat upp ett varmt bad när jag kom hem på fredagskvällen. Hett vatten, kall saft och lugn gör underverk för en trött gravidkropp. Kvällen fortlöpte därefter med brasa, hemgjorda rotruktschips och god mat. Nu är nog hösten här på riktigt. Känns ganska skönt ändå. Kura i soffan med gott samvete. 

Annars har jag inte gjort många knop de senaste dagarna. Vaxat bubblan, shoppat i Kungens Kurva och dansat barndans med Fabian. Aktiviteter som passar bra i väntans tider. 

En skön avslutning på helgen blev det också. Bus med grannarna på tomten och take away från den lokala kinakrogen. Snart blir det god natt och ladda för en ny vecka. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar