Kommer att sakna mina kollegor mycket när jag går hem om sisådär knappa 3 veckor. Känns lite konstigt faktiskt att jag ska vara "ledig" snart och bara ägna mig åt familjen. Planen är att jobba sista dagen den 10 oktober. Då är det ungefär dryga 2 veckor kvar till bebis ska komma enligt plan. Vi får väl se om bebis är lika punktlig som sin storebror?
Nu njuter jag i alla fall de sista veckorna som hårt arbetande mamma... snart väntar andra tider.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar