tisdag 23 september 2014

Tjejlunch

Vad härligt det är få stänga av hjärnan ibland på lunchen och bara ägna sig åt skitsnack. Skön lunch idag med sköna tjejer på jobbet. Mycket skratt men också allvarliga samtal om livet. 

Kommer att sakna mina kollegor mycket när jag går hem om sisådär knappa 3 veckor. Känns lite konstigt faktiskt att jag ska vara "ledig" snart och bara ägna mig åt familjen. Planen är att jobba sista dagen den 10 oktober. Då är det ungefär dryga 2 veckor kvar till bebis ska komma enligt plan. Vi får väl se om bebis är lika punktlig som sin storebror? 

Nu njuter jag i alla fall de sista veckorna som hårt arbetande mamma... snart väntar andra tider. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar