lördag 20 september 2014

Nyckelviken

Lovat är ju lovat och idag hade vi lovat Fabian att vi skulle göra en utflykt. Vädret var helt på vår sida och därför begav vi oss mot Nyckelviken för att titta på djur, sparka boll, njuta av den sista sommardagen (?) och inte minst grilla korv. Det var fler som hade tänkt som vi... Nyckelviken fullkomligt svämmade över av barnfamiljer, vagnar, festis och korvbröd. Men mysigt var det. Dessutom fick vi hälsa hästar, får, tuppar, hönor, kaniner och grisar. Vad grisarna hade för sig är något oklart.... sover??? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar