Helgen... och veckan som gick
Vilken vecka det har varit. Helt upp och ner, på alla sätt. Eller snarare bara upp-rätt. Jag har varit fullkomligt nere för räkning i början på veckan. Magsjuk, eller ja inte riktigt magsjuk, förmodligen sjuk av bebis. Hur som helst resulterade denna magsjuka i att jag endast kunna sitta upprätt, även nattetid och inte kunnat äta eller dricka något. Blä. Pallen i köket har fått vikariera som säng ett par nätter. Men nu är jag på benen igen. Känns som livet kom tillbaka. Tror dessutom att bebisen både fixerat sig och kravlat sig lååångt ner. Stor skillnad från förra veckan.
Innan jag blev sjuk hann vi i alla fall fira Nickes födelsedag på alla sätt. Presenter, och sång... förstås och musning av våra egna äpplen på Värmdö Musteri. 12 BiB blev det totalt. Vi kommer att ha must resten av året är ett som är säkert. Nästa år ska vi dessutom komma ihåg att beställa pastöriserade glasflaskor. Perfekt att ha med som present när man går bort.
Lite bilder från förra helgen (innan magsjukan (bebissjukan) slog till).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar