onsdag 26 november 2014

Ute på andra sidan

Vi har testat att köra sjukstuga med två små barn. En intressant upplevelse minst sagt, men vi kom ut på andra sidan med hälsan i behåll. Febern har dock satt stopp för uppdatering här i några dagar, men nu är vi tillbaka igen, allihopa. 

Nu närmar vi oss första advent. Nicke vägrar låta mig julpynta redan nu men tillåter tydligen några ljusstakar och en duk (ehhh.. okej, jag äger ingen, hur menar han?) redan till helgen. Jag och Fabian kommer dock att smygstarta idag med pepparkaksbak. Skall tillverka stora hjärtan att hänga i fönstret. Blir fint. 

I väntan på julmyset kör vi lite  bilder från förra veckans häng med Cissi och Lotta samt ett besök på Ikea. Har dessutom besökt stan för att visa Nora Stockholm om hösten. Hon visade ett måttligt engagemang... störst intresse fick dock Biblioteksgatan, gatan hon ska memorera om hon vill önska sig fina (och dyra) presenter. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar