söndag 2 november 2014

AIK:s sista match för säsongen

Kan man inte åka till Kalmar åker man till Nacka Forum. På O'learys kan man se på match, dricka öl och äta burgare. Bingo! Och när mamman tröttnat kan hon ta en shoppingtur medan grabbarna kollar klart på matchen. Bingo! Trevligt sällskap hade vi också av Sven och Olli. Bingo! Det där att vara AIK:are verkar gå i arv i släkten... 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar