söndag 16 november 2014

Vilken helg!

Helgen har gått i ett. Inte så konstigt med tanke på alla roliga aktiviteter vi har hunnit med och allt trevligt umgänge vi har haft. 

Jag Nora har bland annat kollat in hösten. Jag skrev tidigare att tiden var knapp just nu och det är den. Men mysiga barnvagnspromenader finns det gott om tid för. Lilltjejen sover som en gris i vagnen. Med tanke på de senaste veckornas eviga väntan har jag inte riktigt haft tid att reflektera över höstens intåg. Men häromdagen tog vi oss faktiskt tid för en lång 2-timmarspromenad bland höstens alla färger. Direkt när man kommer ut upplevs naturen ganska grå men när man tittar efter döljer sig en massa andra vackra färger. En lyx att få tid att kolla efter tycker jag. 

Förutom barnvagnspromenader har vi hunnit med en massa annat i helgen. Moster Michaela har varit uppe från Helsingborg till allas vår förtjusning. Fabian älskar verkligen sin moster över allt annat. AW hemma hos oss, tandläkarbesök (utan anmärkning), lunch i stan och släktbesök av gammelmorfar och Ulla har stått på agendan. Och i lördags kunde jag och Nicke sitta ner 2 timmar och äta middag på tu man hand när båda barnen sov. Vilken dunderhelg allt som allt. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar