När Fabian kom minns jag hur jag hade gott om tid för god middagar och långkok. Riktigt så känns det inte nu. Istället satsar vi på schysst snabbmat som kan intas med en hand. Men ett gott glas vin måste man väl få unna sig ändå?
Igår blev det min absoluta snabbmatsfavorit. Färsk pasta, kallrökt och gravad lax, citron, ruccola och parmesan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar