onsdag 12 november 2014

En riktigt härlig onsdag

Jag trotsade dimman och gav mig ut på en lång promenad till Orminge och tillbaka. Går inte att beskriva hur skönt det kändes efteråt. Kinderna var alldeles röda och flåset på topp. Har nog inte riktigt rört på mig på flera veckor när jag tänker efter. Mötte dessutom upp morfar på Lindebergs konditori halvvägs och unnade mig en god kaffe. Livet på en pinne så här på en onsdag. 

Mera mys blev det sedan efter dagis när jag och storskutt bakat Fabbes favoritkakor. En riktigt mysig onsdag så här långt. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar