Vi har ett rensaprojekt hemma just nu. Rum för rum skall gås igenom och saker skall få en ordentlig plats, sparas och slängas. Skönt nu när vi är ytterligare en person som skall få rum på den relativt lilla ytan (än så länge).
Jag passar också på att rensa och spara en massa gamla bilder. Tar dock lite tid då alla bilder framkallar härliga minnen och jag måste dröja mig kvar en stund. Ett sådant minne är förstås vårt bröllop i Paris. Kallt var det, men vi hade så fantastiskt roligt. Just några av bröllopsbilderna dök upp i datorn häromdagen. Jag längtar tills vi får åka tillbaka till Paris igen. Hoppas snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar