Hipp hipp hurra för bebisens födelsedag idag.... eller inte...
Jaha, då sitter man här, på övertid. Dagen som vi alla har väntat på är här men inte bebisen. Inte trodde jag att vi skulle behöva vänta så här länge. Men den som väntar på nåt gott... Jag får i alla fall uppleva känslan av att vara överjäst. Det känns bra. Laddar nu med storfrukost och vila ifall lilltjejen skulle få för sig att vara punktlig ändå och komma under dagen (har trots allt lite värkar till och från så kanske....)
Måste också passa på och berätta om tidernas halloweenkalas. Pernilla och Pierre ställde till med storfest igår och vi var bjudna. Skräck var temat och vi hade tagit på oss våra finaste kostymer. Den minsta här hemma var inte så förtjust i det läskiga temat och valde att vara fotbollsspelare (nähe???) och den stora sympatiserade. Själv var jag pirat.
Vi blev bjudna på läskig (men supergod) mat, skojsiga dekorationer och filmmys. Vilken dag. Både stora och små hade jätteskoj :).
Tack för att ni kom!! (Men herregud vad jag såg ut, man får liksom så litet huvud när magen är så stor. Haha!) Nu är det skumpa och färdknäppen som gäller för er om lilltjejen ska komma ut! Har en bra "sätt-i-gång-drink" om du skulle tröttna totalt! KRAM!!
SvaraRadera