onsdag 5 november 2014

Får man julpynta nu?

Halv fem blir det mörkt utanför fönstret just nu. Det är ungefär när lilleman kommer hem från dagis och vi förbereder för kvällen. Mörkret väcker ett starkt behov av ljus och därför har vi redan nu slagit till på en prima julbelysning i köksfönstret. Morfar var här med den fina presenten idag, som inkluderade installation. Tackar för det :-). 

Men när får man börja julpynta egentligen? Granen brukar vi köpa en vecka innan jul ungefär, men resten då? Ljuslyktor, stjärnor och annat. Kan det inte vara dags för det snart? Så fort bebis har kommit ska jag inhandla årets julpynt. 

Idag blev jag för övrigt totalt överraskad av min snygga man. Mitt på dagen klev han in genom dörren och meddelade att han skulle bjuda mig på lunch. Och där satt ju jag i mina snyggaste mysbyxor. Mysbyxorna till trots blev jag boxerad (ja så är det nu..) till restaurang J för en mysig lunch på tu man hand. Finaste älskling, precis vad jag behövde idag. 






1 kommentar:

  1. Kom till Forum å luncha med mig! …kan tyvärr inte boxera dock...

    SvaraRadera