Smäller därför upp helgens bästa bak. Den klassiska toscakakan. Kan baka detta om och om igen bara för att det doftar så gott i köket. Nybakad, ljummen, med vaniljglass är det nog bland det godaste som finns.
Idag blåser det snålblåst. Ingen höjdare att hänga utomhus med barnen. Men en liten stund trotsade vi vädret och gick ner till sjön i alla fall. Svanarna har hittat hit samt även några änder. Mysiga att titta på tyckte vi alla. Fanns även en tredje fågelart i vattnet, vad det var för sort måste jag ta reda på. Kommer inte undan några frågor nuförtiden...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar