torsdag 19 mars 2015

En riktig kram!

Wow säger jag. Den där känslan när man för första gången får en kram av sitt älskade lilla barn. Den känslan. Häromdagen när jag lyfte upp Nora ur vagnen gav hon mig för första gången just detta. Armarna omslingrade runt min hals och det där lilla leendet som bara får mig att smälta. Den känslan kommer jag att bära med mig i hjärtat länge. Och förhoppningsvis får jag fler kramar vart åt det lider :)

Vilka dagar vi har haft senaste veckan. Michaela (allas våran Nanny) har varit här på besök och vi har hängt i massor. Fabian har varit totalt lyrisk, hon är hans solklara favorit. Vi har ägnat oss åt lekparkshäng, bus, promenader och inte minst en tjejig utekväll på stan. Vi saknar redan Nanny massor, men hon kommer tillbaka till påsken som tur är. 

I veckan hade vi finbesök av Cissi och Vince och i söndags var vi även inbjudna att kolla in Cissi och Peters nybyggda villa. Och vilket kanonfint hus de har fått. Stort, ljust och fräscht. Fortfarande lite få möbler kanske... :) men det passade perfekt för de minsta i sällskapet. Mer yta att röja på. 

Den här veckan tar vi det lugnt på hemmaplan. Solen skiner ute. Efter att Nora somnar i vagnen när jag lämnar Fabian har jag flera dagar i rad kunnat dricka kaffe ute i trädgråden. Fullständigt världsklass. 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar