måndag 9 mars 2015

Från vinter till vår!

Nu har faktiskt våren kommit på riktigt. När temperaturen överstiger tvåsiffrigt är det ett faktum! Där med basta! 

Nicke var borta i lördags. Först på derby (AIK-Hammarby) och sedan på herrmiddag med gamla barndomskompisarna från Taby. Skojigt. Jag har istället hängt med busungarna och tillbringat många timmar utomhus. I lördags var det dock fortfarande gankska kallt ute då vi var ute och busade med Tino, men igår kom värmen. 14 grader mätte vår termometer. 

Efter premiären av Fabbes simlekis hade vi bjudit in faster Sussie, mormor och Dan och Fredrik och Ronja på lite eftermiddagsmys, Rosévinspremiär blev det också. Typiskt svenskt att sitta ute i kylan, upptryckta mot en husfasad och dricka rosévin i mars :). Men har man längtat så har man...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar