söndag 1 februari 2015

En veckosammanfattning

Ny vecka! Måndagshäng med båda busungarna som vanligt. 

Förra veckan bjöd på annars på annorlunda upplevelser i form av slalomåkning, premiär med snowracer och besök på sjukhus. Det ena som en konsekvens av det andra. Ett dumt placerat picnicbord gav en riktig blåklocka i Fabians öga men efter proffisgt bemötande på Astrid Lindgren är vi ihoptejpade igen. (Behandlingen på Nacka närakut tar vi i ett separat inlägg senare). 

Förra veckan innehöll också osedvanligt mycket mysigt häng med trevliga kompisar. Nu börjar Fabian leka ordentligt även med dagiskompisar vilket är roligt. Och Nora har fått träffa vännen Eva igen. Nu har de börjat se varandra till och med. 
 
Till anteckningarna kan även tilläggas att vi har börjat med både Semperdroppar och Minifom. Detta för att bota eventuella magsmärtor hos Norisen, Hon skriker mycket på dagarna jut nu. Hoppas det hjälper. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar