Den här helgen har jag fyllt på depåerna. Jag har boostat varje sekund med de viktigaste personerna i mitt liv. Lek, bus, kramar, pussar, häng, god mat och skidor stod på agendan. Vi fick dessutom trevligt frukostbesök av mormor och Dan och körde lekdejt med Hugo och hans familj.
Så evinerligt glad och lycklig att jag har er Niklas, Fabian och Nora. Måste nypa mig i armen varje dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar