tisdag 24 februari 2015

Ett bröllop, ett dop och en bröllopsdag

Så mycket fina dagar, så lite tid att uppdatera. 

Förra veckan hade vi äran att närvara på Nina och Marcus otroligt vackra och glada bröllop i Boo Kyrka. Vi fick också vara med och välkomna lilla Eva med fint och intimt dop på Kungsholmen. Och slutligen har vi firat vår egen bröllopsdag med storslagna aktiviteter och bus på stan. En massa kärlek, skratt och glädje har det varit. Och vi har samlat på oss många fina bilder. 

Den här veckan är det lugnare på alla fronter. En lång promenad, lite fika och häng med Anna Cecilia och Eva innan de åker till Columbia ska vi alla fall hinna med. 

Men nu kör vi en bildkavalkad. 







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar