Miss Voon
Inte ofta man får recensera restauranger nu för tiden :). Men i fredags besökte jag Miss Voon för första gången. Och jag säger som den äldre här hemma brukar säga; Bra skit! Miljön var jättetrevlig, servicen tipp topp och maten "helt okej". Tyvärr inte prisvärd för jag blev inte mätt, men det kändes fräscht. Nu tog jag deras dagens, tror att middagsmenyn håller ännu högre kvalitet.
Sällskapet var dessutom ännu bättre. Hade äran att luncha med Malin som jag inte har träffat på säkert 5 år. Mycket prat och skratt att ta igen på den tiden. Blir en nu träff snart igen.
Passar även på att langa in en helt okonstlad fredagsselfie. Visar hur glad jag var i fredags över att få fira helgen med min fina familj :).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar