Har ju fullständigt glömt att rapportera om den finfina middagen Nicke bjöd på förra helgen. Nästan galamiddag det också. Löjromstoast (jo man tackar) och två olika carpaccio (min favoriträtt), en på kött och en på fisk. Och till detta årgångschampagne. Inte dåligt. Tack älskling!!!!
Senaste dagarna har jag tokhängt med den minsta i familjen. Vi har lunchat med Matilda, haft besök av Anna Cecilia och Eva, smaskat mormors supergoda kycklingsallad och tackat av Markus på jobbet. Och med alla dessa kuliga saker i bagaget laddar vi nu för fredagsmys.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar