torsdag 12 februari 2015

Den guldkantade tillvaron

Helgen som kommer bjuder på stooor fest. Nina och Marcus bröllop är i antågande. Imorgon l5:30 ska de nämligen säga ja till varandra. Så kul att vi får vara med och bevittna detta. Kul också att få klä upp sig och gå på fest för första gången på.... ja typ ett år. Unnar mig till och med ett besök hos frisören innan. Ska det va så ska det va. 

Har ju fullständigt glömt att rapportera om den finfina middagen Nicke bjöd på förra helgen. Nästan galamiddag det också. Löjromstoast (jo man tackar) och två olika carpaccio (min favoriträtt), en på kött och en på fisk. Och till detta årgångschampagne. Inte dåligt. Tack älskling!!!!

Senaste dagarna har jag tokhängt med den minsta i familjen. Vi har lunchat med Matilda, haft besök av Anna Cecilia och Eva, smaskat mormors supergoda kycklingsallad och tackat av Markus på jobbet. Och med alla dessa kuliga saker i bagaget laddar vi nu för fredagsmys. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar