måndag 25 augusti 2014

Återblick från sommaren

Fick precis ett mail från Peder med bilder från deras besök här i somras. Bilderna är tagna för några veckor sedan men just nu känns sommaren långt borta. Regnet öser när utanför just nu och det nästan är för kallt att gå barbent om morgonen. Undrar om det är dags för hösten att komma redan? Aja, så länge får vi njuta av en liten återblick av sommaren och två goa kusiner. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar