tisdag 26 augusti 2014

Ett vackert yttre

Idag har vi vårdat vårt yttre, det vill säga piffat oss med läckert smink i vackra färger och snygga förpackningar. Nina bjöd in vår goa mammagrupp till tjejkväll i hennes  Make up store-butik och samtidigt som vi smuttade bubbel, smaskade snittar och ställde dumma frågor guidade hon oss genom sminkets underbara värld. Perfekt vardagslyx för tre trötta, utarbetade (delvis gravida) småbarnsmammor. Att vi sedan fick schysst rabatt på de grejor vi köpte hem gjorde ju inte saken sämre :-). 

Nu sitter jag här med en tallrik filmjölk iklädd nya knallröda läppar och känner mig ursnygg. Pojkarna sover på övervåningen. Känner mig glad över mina fina mammakompisar. Så glad att vi träffades på BVC för sisådär 3 år sedan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar