Över ett halvår har det tagit för att få ihop ett datum då alla kunde ses, men äntligen lyckades vi. Dessutom hakade Andreas Reimers på då han ändå var i Stockholm för kundmöten och annat. Jätteroligt. Så mycket energi jag får ifrån de här tjejerna. Synd bara att man ses så himla sällan. Men alla har sitt liv, sina jobb och sina familjer. Inklusive jag själv.
Mycket skratt blev det hur som helst och mycket prat om gamla minnen, gamla kollegor och livet som pågår nu. Och nu har vi faktiskt lovat varandra att vi ska försöka ses allihopa lite oftare än en gång om året :). Nästa plan är en golfrunda med Matilda och Nina innan bebis tittar ut och sedan blir det tjejmiddag hos Matilda i november. Längtar redan. Kram finaste tjejerna!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar