måndag 18 augusti 2014

Små kompisar

Jag älskar att se när Fabian har roligt med sina kompisar. Nu är han så stor att han får vänner på riktigt. Vänner som han saknar när de är från varandra. Lykke är en sådan vän. Klart att de bråkar ibland (ganska ofta är en boll inblandad) men allt som oftast är de sams. Den här bilden på två kompisar tog vi förra helgen i trädgården. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar