Idag har vi hängt med Edvin på dagis, Edvins mamma Elisabet och lilla Ebba, tre dagar yngre än Nora. Perfekt att grabbarna kan leka en måndag då de inte får gå på dagis. Får bli fler dejter framöver.
Fabian är för övrigt otroligt rolig just nu. De existensiella frågorna haglar över oss och vi försöker svara på hans klurigheter så gott vi kan. Idag undrade han t.ex; "mamma, varför är jag beige"... vad svarar man på det? Och "Hur känns det att vara död?" Den frågan får vi ofta... Klurigt det där. Får svara efter bästa förmåga typ.
Hahaha! Jag har gjort den åxå… fast på Sveavägen ;)
SvaraRadera