måndag 12 januari 2015

Wow vilken jul!

Vilken ledighet vi har haft. Många och lång härliga dagar med bus, snö, paket, umgänge god mat och dryck och en gnutta motion. En sådan där jul då dagarna liksom låg perfekt för den i familjen som jobbar. Innebar många dagars sammanhängande ledighet. 

Under denna ledighet har vi hunnit samla på oss många härliga bilder på våra små busfrön och annat som förgyller tillvaron. Vi kör en liten bildkavalkad helt enkelt. 

Och nu är det för övrigt vardag igen! 






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar