tisdag 13 januari 2015

Snölek

Är det vinter ska det tamejtusan vara vinter också,  med snö... Och några dagar fick vi! Så himla mycket roligare för kidsen att vara ute i snö än i slask. 

Vi har en kanonfin pulka-/skidbacke nästgårds. Här hängde vi med morfar och Tino i måndags på Fabians lediga dag. Förutom vi var det ett dagis som lekte i backen bredvid. Perfekt när somliga tar upp nästan hela backen :-)

Igår var snön nästan borta och Fabian tillbaka på dagis. Då vankades det istället innehäng med Pernilla och Pierre. Eller i själva verket en spontanlunch på Melanders i Nacka Forum. Trevligt som attan! Vi alla försökte tala allvar med Jack i Pernillas mage. Han ligger på övertid och jäser. "Kom ut nu jack, vi vill leka med dig!"... framförallt Nora... (bild snodd från Pernilla)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar